Indien U tijdens een door U georganiseerd evenement EHBO
assistentie gewenst is, zijn wij graag bereid als vereniging om daar
onze medewerking aan te verlenen. Mits dit evenement in onze eigen
gemeente ligt. Wij verzorgen geen EHBO post buiten het dorp, tenzij
er geen EHBO vereniging in eigen dorp aanwezig is. In dat geval zijn
wij wel bereid om U van EHBO ondersteuning te voorzien.
Om er voor te zorgen dat alles goed verloopt. Willen wij u op voorhand
de kosten c.q. de richtlijnen meedelen. E.e.a. is nodig om te
voorkomen dat er een onderbezetting of overbezetting van EHBO
leden is tijdens het door U georganiseerd evenement.
Neem voor verdere informatie en het aanvraagformulier contact op Neem voor verdere informatie contact op met evenementen coördinator Davy Deteren 06-36181201 evenementenehboposterholt@gmail.comOf voor materialenbeheer Harry van Rhee 0475-401784 h.vanrhee@ziggo.nlLink voor aanvraag evenement komt een nieuw formulier